Tandemová výuka 1. B a 5. A


Své znalosti a dovednosti z hodin informatiky zúročili žáci 5. A při tandemové výuce s žáky 1. B.
Obě třídy se rozdělily do menších skupin a společně pracovaly na jednotlivých stanovištích. Pomocí barevných kódů programovaly ozoboty, ovládaly vesmírného kamaráda a ochránce robota Fobose, bez obtíží řídily cestu Blue- Botu, berušky, která si pamatuje až 200 kroků a zkusily programovat i RUGGED car, robotické auto s programovatelnými funkcemi. Páťáci zvládli perfektně mentoring mladších spolužáků a následně trpělivě pomáhali dětem s realizací vlastního programování. Ty se rády nechaly od starších spolužáků vést. Při závěrečném hodnocení společné hodiny jsme zjistili, že každého zaujalo něco jiného, ale všichni byli z výuky nadšení.Po těchto zkušenostech rádi obdobné aktivity zařadíme do rozvrhu i v budoucnu.

-Třídní učitelky 1. B a 5. A-